Saturday, June 28, 2008

Cinema Paradiso


Tolong jangan salah faham. Ini bukan tandas rumah saya. Juga bukan arca seni hasil Pierre Flanchett. Ini adalah tandas no 1 paling hodoh di ampang. Sekolah ampang boy telah jatuh no 2 ya...

Tandas ini terletak di sebuah pawagam di ampang. Pawagam apa, saya tidak akan beritahu kerana di ampang ada satu shj pawagam. nanti org boleh trace.

Cuba lihat rekahan2 pada mangkuk tandas itu, cuba bygkan bagaimana seorang yg gemuk mcm E. Honda jatuh terdudok dan cebisan daging punggung belah kirinya terlekat di porcelain. Errhhh.....




Ini pula bahagian cuci muka bagi org normal dan ruangan perasan hensem bagi mat2 poyo.
Cuba perhatikan tompok2 kotoran di cermin. Urgh....
Besar kemungkinan kotoran itu sudah berada di sana lama dah..sejak Sains dan Matematik masih lagi dlm BM.
Sebagai penduduk ampang, saya berasa malu dgn keadaan ini. Ini sekaligus menjatuhkan martabat ampang yg maju, berdaya saing dan mempunyai cawangan belia 4B yg terunggul.
Saya sangat malu, sehingga saya terbayang kawan2 saya menjelirkan lidah, dua jari di kedua2 belah pipi, sambil bernyanyi:
________"Shame, shame tak malu,
--------------Nanti kita cakap cikgu"
Ahli parlimen ampang, sila ambil tindakan.

12 comments:

elina jolie said...

i sooooo agree with u....toilet pompuan pun teruk gak, altho takda lah toilet pecah cam toilet laki...

sejak bila amik gambar2 nih? ada kamera baru kaa? dah jadik cam i nih, gambar toilet pun nak amik...;)

yoshz said...

haha...mana ader kamera. pakai selfon je. i rase benda tu rare. kalau ade mane2 sculptor yg intentionally buat, pasti menang Pullitzer.mmg teruk sgt kan MBO tu?

eija maskulin said...

ermm mbo ini mmg memalukan penduduk ampang. ader laa aku pegi skali 2... pastuh x penah jejak lg...

yoshz said...

eija,

Tandas tersebut bukan tanggungjawab MBO. Pihak pengurusan bangunan yg patut tanggung. Baiklah, saya akan memanjangkan perkara ini bila2 berkesempatan.

Nanti kita menonton disana ya?

Kikuri-hime said...

Euwwww!!!! disgusting! Camne ek bole pecah. The best remedy kalu nak diet! hahahah!!!!

yoshz said...

u go ahead n try first. see how much fat u can lose within seconds..haha

momoe toma said...

kau duk kat bukit indah?
celah mana?

aku ampang indah.

yoshz said...

Tu...tgkla gambar. Betul2 depan padang yg dekat masjid. Ampang indah kat mana? Teh o ais jom?

momoe toma said...

ahaha.kau duk emerald ke?

mesti slalu lepak hidayah neh.
ahahaha!

yoshz said...

Bukan emerald la...
Rumah no 1, jalan 2/15. Hah..ambik!
terus bagi address. Ala..rumah orang kaya tu...haha

Ayah je yg lepak hidayah, kitorang lepak depan caltex. Muda sket..
kau kat ner..

add my ym: budakyangjahat

mcm tak senonoh je borak kat ruangan komen..

Tasmine said...

Interesting to know.

Hidemichimomotani said...

Lu tgk citer apa sampai nak terkencing-kencing tu?