Friday, July 18, 2008

Kebersihan dan anda

ASPEK kebersihan amatlah penting menurut Islam. Jadi, untuk itu kita haruslah mencuci mulut dengan Listerine setiap pagi.


Terlebih dahulu, saya telah bercukur dahulu. Setelah mengucap selamat tinggal kepada janggut DiCaprio saya, wajah kacukan Londang-Bukit beruang ini ditatap dan dibelek.

"Hah...mcm ni barulah boleh jual insurans"

Air listerine saya curah byk2 ke dlm mulut. Tak campur dgn air. Biar kuman2 tu mati menggelupur. Kah kah. Padan muka dia! Dengan gaya wanita solehah, sambil berkumur saya fikir idea untuk tulis blog. Akibat tergelak dgn lawak sendiri, listerine full strength dlm mulut pun tersembur keluar kena dagu yg baru dicukur.

Tesss.....Dia punya pedih....ya Allahhh.

13 comments:

ami___ said...

"ouch" bila membaca ayat kedua terakhir.

yoshz said...

merasa aku separuh azab siksa kubur.hehe.

l.i.f.e said...

hahaha padan muka :D

shahril mohammad said...

ko pencetus idea ni.
lepas ni orang boleh guna listerine as aftershave water.
tiada kuman di dagu.

aRe You? said...

d kala pagi ari pun kamoo mempunya idea utk melawak?
syabas *clap²*
saya nasihatkan kamoo masuk pertandingan raja lawak :D

aRe You? said...

*mempunyai

p/s:lepas ni tayah la saya subscribe ON LAWAK

yoshz said...

life,
wek wek tak sakit pun...

shatun,
haha. gud idea. ko mau jadi model?

are you,
takleh. saya takut camera. takyah ON LAWAK. sms aje saya. hehe.

l.i.f.e said...

ellehhhh tak sakit konon :-j
ehemm ayu - echehhhhhh...boleh saya start gusip? :D

ipah cute 3 said...

ko ada janggut ke null??

yoshz said...

life, gosip ape plak ni?
nak join! nak join!

ipah cute 3,
aku mmg ader janggut. tapi tiap2 kali jumpe ko, aku mesti cukur.
takut ko tergoda

eija maskulin said...

hahaha aku suka lelaki berjanggut nih...

ermmm maknanya aku dah ada alat baru utk disimbah pd lelaki yg pervert itu...

Danielle_Corleone said...

lepas ni janggut ko mati
macam kuman dalam mulut ko
tahniah
kita muda!

yoshz said...

eija,
boleh. tapi nak lagi berkesan ko tlg cukur dagu dia pastu bagi luka sikit². curah terus! lagi baik guna clorok perisa lemon.

danielle,
aku lebih rela simpan janggut dicaprio aku dari jadi muda.
ape2 pun, terima kasih atas komen berani anda.