Friday, July 11, 2008

Perasaan saya

SAYA selalu dipandang hina. Terutama oleh orang Melayu. Bukanlah saya bersikap perkauman, tetapi merekalah yg memandang serong kepada saya. Bangsa lain saya tak tahu, saya tidak belajar bahasa mereka semasa di sekolah kebangsaan. Jika mereka ada mengeji saya, saya tidak tahu. Dalam drama kantonis, tidak ada. Drama tamil, siapa yg tengok?

Macam² diorang cakap, kalau saya malu saya mengasingkan diri. Tapi bila saya menyorok, mereka kata saya ada niat tak baik. Budak² buat perangai tak senonoh, huha sana huha sini, hisap rokok, bawak motor laju². Itu cikgu kat sekolah saya kata, mereka ikut saya. Akal mereka mcm saya. Hina sangatkah saya? saya pun makhluk tuhan juga, walaupun bukan yg paling seksi.

BABI, KORANG TAHU TAK PERASAAN SAYA?!!!

Maaf babi, saya bukan berniat menghina kamu. Kamu juga makhluk tuhan. Cuma jgnla harap kamu paling seksi.

Hari ini segalanya berubah. Di pasaraya pagi tadi saya terlihat sesuatu. Rupa²nya telah ada org yg faham perasaan saya. Saya sgt gembira!! Nah, cuba lihat foto ini....











18 comments:

pipiyapong said...

woi..!!

Rabia said...

hek elleh...aku ingatkan pasal ko td...hampeh tul..tipah tertipu!

Dzulkarnain Mohamad said...

adoi laa..macamane la boleh tulis perasaan udang kat situ..
pecah perut aku..hahaha

l.i.f.e said...

hahahahahahahaha

yoshz said...

pipiyapong,
woi! ajak padeli datang sini sekali...

rabia,
aku? kan aku cakap 'bukan makhluk tuhan paling seksi'? sah sah la bukan aku...ehehe

dzul,
syarikat kacang tanah yg tidak mengambil kerani periksa tatabahasa bekerja. anywhere, welcome to my blog!

life,
hahahaha...manyak happy arr u!
welcome juga!

xrajunax said...

kini perasaan manusia tak bernilai lagi

artsoul said...

cuba bkk cermin mata tu...sure paling seksi..hahahah

salam kenal..

Rabia said...

"kan aku cakap 'bukan makhluk tuhan paling seksi'? sah sah la bukan aku...ehehe"

---> persoalannyer, seksi ker ko? ~lalalala~

yoshz said...

rajuna, perasaan manusia tidak mungkin dipamerkan di bungkusan kacang.

rabia, aku mmg seksi kalau pakai baju sukan rumah hijau yg sendat itu.

artsoul, selamat berkenalan. kalau takde boifren lagi talipon saya.
hehe. thx 4 visiting..

shahril mohammad said...

hahaha.
perasaan udang.
cam haram.
sengal punya copywriter

yoshz said...

shatun,
copy writer tu MUET band 3. Ampunkanlah dia.

xrajunax said...

pembetulan
si copywriter
bm 7D

OK?

cik elina jani said...

cik rabia, en yosh nih sexy sebenarnya. cuba suruh dia pakai baju baru dia yang berwarna putih berjudul "Reservoir Dogs". hmph...mampu menggundah jiwa mana-mana jua gadis manis di tanah melayu nih. ;)

eija maskulin said...

hahaahaha

perasaan udang...

hahahaha...

aRe You? said...

bwahahaha...lawak seyh :))
perasaan udang lam mknan..sure pas mkn jd udang
seb baik xde perasaan sotong..
ntah2 jd sotong pastuh :P

yoshz said...

ayu, apa2 pun kat luar sana mesti ada perasaan tambahan dan perasaan tiruan.haha.

thx 4 dropping by...

Facet said...

komen yang lambat..maaf baru tersedar ada lawak tahap gaban kat sini.

"Maaf babi, saya bukan berniat menghina kamu. Kamu juga makhluk tuhan. Cuma jgnla harap kamu paling seksi."

shit.ROFL=))

yoshz said...

facet,
tak apa, aku layankan ajer...
thx. salam kenal.