Saturday, July 19, 2008

Saya nampak Batman!

MALAM tadi saya pergi menonton filem The Dark Knight. Separuh jalan, saya rasa nak terkencing. Jadi, saya bergegas ke Mimaland. Acah je, saya pergi tandas.



Tgh syok layan kencing berdiri, tiba2 Batman dtg kencing sebelah saya. Dia langsung tak pandang kiri kanan. Muka stone je pandang dinding. Dia kencing laju, saya baru setengah jalan dia dah habis. Cepat2 dia renjis2, zip dan kesat tangan kat seluar. Lepas tu kan, dia cepat2 keluar. Ada org jahat agaknya...



Saya terpandang lantai tandas. "Batman tertinggal dompet..." Cepat2 saya habiskan, zip seluar.Tak sempat basuh. Saya cuba mengejar Batman.



"Batman, kamu keciciran dompet!" kata saya sambil berlari² ala Mary Poppin. Entah dia faham ke tidak. Tak jumpa. "Batman sangat pantas..." kata hati saya syahdu.



Dompet saya pulangkan pada macha² kerja GSC. Duit saya tak ambil. Tapi saya simpan IC dia sebagai bukti yg saya mmg pernah jumpa Batman!!















14 comments:

l.i.f.e said...

alaaaaa...tak ori..dah tgk IC ni kat entry org lain.
cipta lain cepat!

aRe You? said...

euuww...awak kencing x basuh..
sgt euuwwness :P

yoshz said...

life.
tau. janji cerita ori. betul tak?
betul tak?

are you.
takpe. saya kencing putih.

eija maskulin said...

mwahahaha ;p
dem it !
mimaland.. dah lama saya x dgr tempat yg begitu indah ( zmn dulu ) laaaa... ya dulu² bole dating ( apa dating ? ) dem it ! apa eija ngarut nih...

batman bin suparman

mana awak?

Danielle_Corleone said...

dan akhirnya kita tahu bahawa Batman itu ada talian DNA dengan Superman.

yoshz said...

eija,
udah2 le ckp dem it tu. nanti hantu demit dtg cekik ko mlm2.

danielle,
ya betul. tapi kita tak tahu yg dia org singapoh.

greenergrass said...

wehh kesian dia!!! ko amik ic dia!!!

yoshz said...

greenergrass,
tak apa. dia pendatang. ic dia bukan laku pun kat msia. janji dia ader paspot. agaknye lah...

l.i.f.e said...

hahaha..jadi femes batman ni kat mesia dek kerana kamu orang semua.
erk mimaland? ada lagi ke tempat tu. last pegi time darjah 3 dulu tu...amat lama

Kikuri-hime said...

Pergh! Ini mamat sangat ensem! Bole wat calon suami mithali! Org Jawa lagi tuuu!!! My kinda man! hihihihi...

yoshz said...

life,
mimaland dah tutup dah. habis pupus bersama dinaso² dekat sana.

kikuri,
kalau mahu org jawa, sila talipon khir toyo. muka licin tu..

Anonymous said...

haha tu aku la tu :)

Anonymous said...

haha tu aku la tu :)

Anonymous said...

xbaik buka buka dompet org budak comel
ada amik apa apa x?hahaha
sampai leh amik gambar tu!!!!

*pinkgurl*