Friday, August 22, 2008

Encik Mohd Chatbox

SAYA ada taruk encik chatbox di ruangan maki hamun bersama Cikgu Maimon.

Jadi, sambil kamu puji² blog saya, sila lah maki hamun sesama kamu.

Nanti bulan puasa dah takleh maki².

Oh, nanti saya mahu ajak Idrul dan Mimi chatting bersama.

(syanaz, stop playing Mimi will ya?? kamu tak setanding dia kaayyy..)

Kamu semua bertegur sapalah~

Saya ke belakang nak siapkan kopi~

p/s: saya dan Rahimin mcm nak rilek jap. Isap rokok sambil main dam haji. Sebab tu 2-3 hari ni mcm malas² dan entri pun makin kontot.

16 comments:

S.YanaZ said...

Hahaha...

Dem YoshzSan.
Err..mana lu tau Mimi tuhhh guaaa...
*sambil belek2 buku sejarah tingkatan 2 dan map Jamaica*

yoshz said...

Haha..saper lagi ada alamat blog darling encik abu.
Ape jat buku sejarah Form 2? Map jamaica? nak carik rumah Usain?

rahimin said...

yoshz, yanaz nak pergi jamaica untuk tebalkan bibir agaknya. taruk je talam dalam mulut!

hajime said...

aler...
dah ade en komen...

rahimin idris said...

per: entripot 22.08.08

eh, lupa nak cakap. minggu depan aku ingat kalau jadi nak buat entri satu huruf je semuanya. kau jangan tiru. kalau kau nak buat tukar guna huruf jawi. jepun pun boleh. guna angka boleh juga.

sekian,

yang suci
rahimin.

Iz said...

saya nak milo ye.. takmo manis sangat, nanti loya tekak. buat suam2 sudah.

Dzulkarnain Mohamad said...

hah..bulan puasa kalu, tukar tajuk kuliah agama bersama ustazah maimon la..

yoshz said...

rahimin,
ok gak tu tebalkan bibir. boleh teman Pakcik Beruk mop lantai.
apa tu entriport?

nanti aku letak gambar jer...takyah tulis.

yg murni,
yoshz

hajime,
kamu encik kamarul lambat.

iz,
ais mahu?

mimi sebenar said...

mimi dah memasukkan diri dlm en mohd chatbox. abg tak perlu ajak mimi, mimi ambil inisiatif sendiri untuk meninggalkan komen di situ ye abang.

mimi dekat office lagi nih. mimi suka dengan email abg hantar tadi ke email office mimi. & thanks for breakfast mcd pagi tadi. how sweet aaww...'twas a good friday.

mimi luvs yoshz ;)

yoshz said...

dzul,
bulan puasa nanti hantu setan semua diikat. Mampos la kau takde bahan tulis blog.

mimi,
ah..yes. thk u. luv u 2.nanti abg bagi lagi. hehe.
**blushing** blushing**

syanaz,
mimi dah masuk blog aku...habisla kau takleh nak hamsap hamsap dgn aku lagi.

Princess Liyana said...

huhu tak bulan puasa pun bukan takleh maki2 ke bro?hehe:)

budakyggemuk said...

Kadand-kadang saya sedih tengok orang melayu ni....Rosak parti bangsa melayu- UMNO disebabkan ahli tu sendiri....

Wahai bangsaku....Sedarlah....
Jangan takut menghadapi kegagalan....Kegagalan akan pasti disusuri dengan kejayaan....

The road of life twists and turns and no two directions are ever the same. Yet our lessons come from the Journey, Not the Destination-Don Williams Jr

Jangan la samapi menggadai maruah untuk berjaya...Walau kita berjya dengannya....esok atau lusa tidak pasti lagi kesudahannya....

l.i.f.e said...

yoshz & budak lelaki lain, nanti bulan puasa kamu semua jangan pulak buat2 terlupa ye. jangan pulak pergi makan atau hisap rokok dan kemudian jawab "eh..tak sengaja la"

*ini pesanan universal*

Hanis Zalikha said...

haha belog ini memang best. kawan anda yang rekemen dekat belog saya. hoh.

yoshz said...

princess liyana,
masa bulan tak puasa ada setan, jadi takpela pasal maki hamun sebenarnya setan yg hasut. bulan puasa tak de alasan nak ckp kat tuhan nanti. Hehe..

budakyggemuk,
Haha. ada salah sikit tu bro. Ketika ini, rosak parti bukan kerana ahli tetapi kerana pemimpin. Ahli parti dari dulu sampai sekarang mmg tak berubah. stupid idiot jugak..

life dan all the girls y'all..
bulan puasa ni jgn berpura² period pastu mkn kentaki siap tapau bawak balik utk kwn opis. Lepas tu bgtau "kita uzur la hari ni awak"
ini pesanan universal.

hanis zulaikha,
terima kaseh...err...kwn awak tu saper? rajuna ker? hamsap kan dia tu...

Danielle_Corleone said...

hahaha! gua pun dah start malas ni. :-p