Monday, October 20, 2008

Dah benci kut..

Waktu Rehat. Dekat pantry masa saya kerja part time dulu-dulu.

Ada seorang awek tengah lepak. Boleh tahan gak cun. Muka putih, free hair. Saya tak tau nama dia. Dia duduk dengan sopan sambil khusyuk membaca buku novel tebal. Sambil baca, bibir dia gerak2. Org mcm ni selalunya IQ rendah..Hahaha.

Owh, Da Vinci Code. Gila berzaman org dah baca buku ni.

Ting!! Mentol bercahaya muncul di atas kepala.

Tiba-tiba saya mendapat satu idea jahat. Saya datang dekat. Saya bisik, "Eleh ending nanti minah Sophie ni mati kena bunuh.." Hahaha. Saya tipu dia dan terus berlari keluar mcm anjing kejar frisbee. Hahaha.

Pekk..aduh sakit siut kepala kena baling dengan bucu buku tebal.

Fakerudddinnnn..

29 comments:

@tune® said...

Fakerudin bin ape?kikiki

Miko Yamaguchi said...

weh, aku rasa lebih baik ko jumpa doktor sebab takut2 tetiba IQ ko jadi rendah sebab kena baling buku tebal. muahahahhahaha

mrblind said...

fakeruddin tu carutan bahasa melayu ka?

biskutrajin said...

kalo aku, aku pon baling buku 2 kat ko..

Dzulkarnain Mohamad said...

berani gak kau kacau awek ek..aku ingatkan kau seorang yg pemalu..haha

ney said...

dia dah x sayang la tu

Qaseh.Darwisy said...

heemm..padan.tu la akibat mengacau ganggu seorang ber IQ rendah sepertinya..lain la kalu ko kacau aku.. aku soh ko baca sifir 15 time2 tu jugak!

hajime said...

oh!
patutla mulut aku cam kene seal je bace buku...
genius rupenye...

Ojie said...

hehehe kalo kat skolah aku dorang x sebut fakerudin..dorang sebut fakri je..

Fiziy said...

HAHA tgk movie sudah! leceh buku tebal2, kalau masuk exam ok la. HEH

kecik said...

muahaha. hambik!
ade nampak bintang2 atas pale x?

o-y-e-t-t said...

kalu baca buku bibir gerak2 tu IQ rendah ehh??

k.e.r.i. said...

nasib tak dibalingnya semua benda yang ada kat pantry tu.
haha!

suya said...

hahah padan muke
sememangnye ko pemotong!!

farah sr said...

aku baca buku pun mulut gerak2..
aisehh..
aku IQ rendah..
Aiseh..aiseh..

yoshz said...

atune,
tak tau. recycle bin apa?

miko,
weh...akuuuu...rasaaa...lebihhh...baiiikkk...kkkoooo...jumpaaa..
[baca komen kau dgn bibir gerak2]

mrblind,
sekali bahasa arab daa..

biskutrajin,
jgn yg hard cover plss...

dzul,
kacau camtu berani la. nak ngorat kecut telur.

ney,
dia mmg tak pernah sayang buku tu pun, buku cantik2 dia taknak balut.

qaseh,
sifir 15 susah sangat. aku tau sifir kosong. kosong kali 2 juta pun aku tau berapa.

hajime,
yg main Quake kerusi gerak2. kau agak apa?

ojie,
masa aku kat sek keb new york diorang cakap 'martha fokker'

fiziy,
haha. mcm ko baca buku tebal je nak exam..toyol sudah!

kecik,
tak nampak. spek aku tercabut masa tu.

oyett,
agaknya.george bush mcm tu.

keri,
dia cuba nak baling surau. tapi berat sangat.

suya,
nak aku potong bekalan air kau?

farah sr,
takpe. pak lah pun camtu.

Kikuri said...

Match your face! Sape suruh bagi spoiler... nasib baek dia baling buku.. kalu aku dah lama kau makan bata saiz 8!

dialicious said...

la..tu je ke ceritanyer encik yoshz?motif?tapi ramai je org mengomen..termasuklah saye!hahaha

miezi said...

ko ialah sorang yg sgt konfiden gamaknya? Eheh

Encik Bibir said...

padan muka!

akuyanhashim said...

sekarang aku dah tak tau
iq sapa yang rendah
kau ke minah tu
haha..
apa kau rasa?

valsa nine said...

"Sambil baca, bibir dia gerak2. Org mcm ni selalunya IQ rendah..Hahaha."

org msia sbnrnya terkesan dgn penggunaan melampau cikgu2 kat skolah dolu2 yg slalu wat 'reading aloud' dlm kelas,

dgn intention nk suh stds baca dgn pronunciation yg btol..

oleh itu, lipsync telah menjadi kebiasaan dan erk?! xpernah dgr la pulak.. pasal IQ rendah ni..

apakah?

l.i.f.e said...

hishh aku tak pernah dengar tentang teori IQ rendah kalau membaca dgn bibir gerak2 ni. apa pun aku memang membaca tanpa gerak kan bibir. aku gerakkan mata saja sudah cukup
rasa apa kena baling ngan buku keras? ada rasa aiskrim perisa vanila tak?

padelkopak said...

lu ni klu x kacau org mmg x sah ek!!
padan muka lu...

yoshz said...

kikuri,
ahaha..ko pun takut spoiler jugak?
tak pasal2 makan kasut bata saiz 8..

dialicious,
ah diorang mmg suka mengkritik saya.
mmg awal2 dulu tulis pendek2 je..

miezi,
hoh? aku pemalu sebenarnya.

encik bibir,
cakap mak aku..

kauyanhashim,
IQ aku tinggi sikit dari IQ pepaya.

valsa nine,
penjelasan yg logik.apa pun aku rasa org yg biasa membaca takde mcm tu.

life,
rasa aiskrim berperisa kebencian. ni teori aku sendiri kut. haha

padelkopak,
mengacau org mmg salah satu syarat sah dlm mengerjakan ibadah yoshz.

Anonymous said...

hahaha padan muker...


pinkgurl

Che Sue said...

kira bagus gak dia baling buku je..cuba dia balik tong sampah kat ko ke..peti ais ke...kereta kancil ke..tak berblog aa ko ari ni..

yoshz said...

pink gurl,
cakap mak kita...

che sue,
aha..nasib baik klcc tu berat. kalau tak dia humban kat aku

Anonymous said...

FacKerudin...cayalah nama, jangan letak nama anak tau.No wonderla, aku boleh baca penulis budak EngIn Jepun tu, secara senyap..genius rupanye akak ni, bukan jiwang...:)mamapower