Friday, October 3, 2008

Tragedi hari raya

DALAM perjalanan ke rumah nenek dekat seremban, tiba² pulak jalan jem gila.

Selalunya balik 1st hari raya takdela jam teruk mcm ni.

Dah jalan lama sikit, ada pulak kereta berderet² berhenti tepi jalan.

Uh, patutla slow...apahal pulak ni??

Eksiden ker? berapa kereta kena? ada yg mati tak? ada darah?

kesiannya tak sempat sambut raya.Ketupat, lemang semua siapa nak habiskan?

Bila dah dekat, kereta2 tu semua elok ajer. Takde retak, takde ape pun.

Tapi, apa cerita budak² berdiri tepi jalan mcm sembahyang jenazah?

Semua mengadap arah sana. Dahla berdiri tegak dan sempurna. Apahal??

Saya tgk betul²...



Hoi, budak-budak! Pasal korang kencing tepi jalan la buat jem panjang mcm ni!!

Cilakak betul...pakcik sunatkan karaaaang...

11 comments:

s e h a said...

hahaha
pacikk nak duet rayee

Pengejar Masa said...

hahahaha. bodoh betul budak2 tu

Anonymous said...

budak yang kencing tu, kecik ke dewasa....ooopss!, :0 mamapower

yoshz said...

seha,
nak duet lagu raya apa? rambut aku dah ada mcm anwar zain dah...

pengejar masa,
errr....kalau aku mcm nak marah mak bapak depa jer.lain kali bawak botol besar dlm kereta. senang! haha

mamapower,
takkan dewasa nak kena sunat lagi kut..lol

Kikuri said...

Syabas Yoshz! Di saat bloggers lain ketandusan idea dan kekenyangan ketupat, u mampu lagi menghasilkan entry.... omedeto!

missjaye said...

mereka dipanggil TOK = the obscenity kiddos.btw, umah nenek aku jauh skek dari umah nenek ko iaitu di linggi.sekiannn.

kecik said...

oo abg yeos balik semban..
tapi mcm mane ek abg yeos tgk betol2 ape budak tu buat?heran la..
adekah...
abg yeos pon join dorang senarnye?

suya said...

ahhahah..derang tak tahan tuu...lam kete tak simpan botol

yoshz said...

kikuri,
mmg tandus idea pun. Nasib baik budak budak tak senonoh tu buat perangai. dtg pon idea.terima kasih budak²!

missjaye,
tak tau plak nenek aku kenal tak nenek kau. Nenek kau dulu sekolah mana?

kecik,
Join la sekali. Bagi baja pada rumput rampai di tepi highway.

suya,
Ish...isi dlm botol Zappel. Nanti ader yg minum.

fARHaNALiCiOus said...

haha~
lawak la.
kencing ramai2.

yoshz said...

acara kencing berirama~