Monday, November 3, 2008

Vampire pakai spek

Apa kerja la si Encik Bibir ni...haha.
Apa kaitan spek dgn 'Vampire'?
Dah mcm Raja Petra pulak dah..kah kah.

Berapa hasil jualan dah?
Berapa komisyen saya boleh dapat?
Ada jual kat Mydin tak?
Kalau pakai Jusco Kad, ada diskaun ke?

Baru ingat nak tutup blog, dah ada org buat t-shirt. Hehe.

Ok la. sebagai menghargai jasa En Bibir, saya beli satu.

sila tengok:

http://anakorangmelayu.blogspot.com/2008/11/thus-spake-vampire.html

Hasil jualan akan didermakan kepada Persatuan Rabun Jauh Sek. Keb. Mengabang Taliput.

38 comments:

Encik Bibir said...

saya nak jual kat zara. laku tak rasa2? haha

alif-mikail said...

kakaka...
zara confirm beli hehehe

Kikuri said...

WoW! :O Tak sangka you ni ada groupie! I'm impressed!

alif-mikail said...

itu ok lagi aritu koi tengok ada sticker kereta..

pepalih besar..

"MATI FIKIRAN!!!!!"

Patutle dia glamer hahaha

Hanim said...

Yoshz,

Kau ni dah mengalihkan hollywood stars ni. hehhehe

tasikmerah said...

lepas beli ambik gambor tau... gua nk tgk...

.

this.is.not.me said...

bro,rase2 cam nk beli beberapa helai la tshirt tuh..tp masuk akaun incik yoshz boley??
X]

sultan said...

pasni bile dah lg feymes bole la ko anjurkan pesta mkn2 plak. haha...

Princess Fiona said...

waahhhhh... ada groupie laaaaa!!! aku suka la baby T tu.. kaler merah ada??

o-y-e-t-t said...

ahahaha...bole dpt datuk nih si bibir ni ngan hasil yg mcm nih....yoshz....segerakan penganugerahan datuk kt si bibir nih

yoshz said...

en bibir,
laku. sila dapatkan shila rusly sebagai jurucakap produk.

alif,
kamu ni selalu bandingkan saya dengan rahimin.walaupun blog template kami sama, tapi kami dari suku kaum yg berbeza.

kikuri,
Groupie? puhleassee...groupie saya pastinya dari gulungan yg memakai skirt dan stokin belang belang.adakah en bibir sebegitu?

hanim,
mengalihkan? ke mengalahkan?

tasikmerah,
nak kena pakai mekap tak?

thisisnotme,
boleh. ambil no kredit kad saya.
Mohd Bibir bin Ramli Sarip. VISA.
2343-4566-9761-8876 (145)

sultan,
boleh. sisa makanan rumah saya mak belum buang lagi. datanglah ramai2.

princess fiona,
hrmmm...nanti saya suruh en bibir buat kaler pink. mahu? siap ada lace.

oyett,
Ok. Sila tunggu hari keputeraan sultan sabah.

Dzulkarnain Mohamad said...

huh lawo siut design dia..aku nak la selai. nanti kau pos kan aje kat aku..

tak kena bayar kan?..

Che Sue said...

aku nk satu yoshz...kad kedit trima? trima takk???
-chesuesiorgkaya-

valsa nine said...

wahhh.. da ade tsirt.. hebakk hebakk..

hoho

p/s: elok dipakai ketika mau buat jahat.. whahaha.. seswai dgn nama.. budakjahat eh? hoho

ilazz said...

meh aku selai. masuk buku ekk.

x dek sesape ke yg nak wat tshirt norman hakim ke.. panesss mamat nihh

heheh

poyotito's said...

kaler lain tarak?
kaler pelangi ke..

eija maskulin said...

nak kaler purple.pelangi pun bole jgk... kihkihkih...
kredit card accept?

dialicious said...

takpun kan yoshz..u komikkan entry2 kt blog u ni n try jual..sure lakunye..mcm puisitepijalan die jual puisi die laku giler okayy!!cop..i nak jadi PR u!hehehe

yoshz said...

dzul,
mesti la kena bayar. ni bukan baju Barisan Nasional. pergi emel encik bibir tu. cara nak emel adalah tekan butang short cut kaler hijau dekat monitor kamu. cubalah.

chesue,
kad kredit diterima. Diskaun 20% untuk pemegang kad Kelab Colgate.

valsa nine,
t-shirt ni sesuai untuk aktiviti jahat seperti hisap rokok depan ketua pengawas atau meletakkan mangga solex di motor cikgu.

ilazz,
t-shirt norman hakim tidak boleh dipakai oleh mangkuk2 yg lengannya tidak berketul. mangkuk itu juga harus menyimpan misai spt abg jual burger.

poyotito,
kaler pelangi dah habis. yg ada kaler cokelat dgn vanilla aje.

eija,
kaler purple akak tak jual.kaler magik je yg tinggal. adik nak tak?
[menyamar kakak kedai buku PIBG]

dialicious,
boleh buat komik dgn syarat taknak saipul apek. jadi PR pun boleh, tapi jgn bagi abg nyamuk uruskan kewangan saya. dia banyak songlap duit rumah putih dulu.

kadok said...

pemes siot..siap ada dibuat baju lagi..kawan2 pree kah?hahaha

yanhashim said...

terpaku*
terdiam*
terpegun*

pemes nyer bro!

Miko Yamaguchi said...

tshirt ni boleh nampak i lagi hot x? kalau x hot, i xnak beli *sambil mulut dijuih-juih*. hahahah

btw, encek yoshz, saya sebenarnya kepingin mau tau, apa sebenar maksud tajuk blog encek yoshz ni. almaklumlah, bahasa inggeris tahap band 8 jer. lalallala.

kecik said...

yoshz,
kecik nak beli.tapi kecik nak bg cdgn
pekate ko pakai baju nurse ala2 ko imejin chua soi lek pakai cam joker?

kecik beli 10!

hanapiah malas said...

yosh... best ar ada baju.. ko belikan utk aku... bleh aku pakai time berkelah bersama abg wan

yoshz said...

kadok,
haha. dan-dan mengaku kawan. kad raya taknak bagi...

yanhashim,
pemes bende. nak bertanding exco pemuda pun tak cukup pencalonan. kah kah.

miko,
hot. sesuai dipakai dgn tudung zaiton sameon. 'spake' tu past participle bagi 'speak'. sama mcm 'spoken'. itu bahasa inggeris lama. sama maksud dgn 'so said the vampire' atau 'begitulah kata2 vampire'.sila baca lirik2 cradle of filth untuk memantapkan vocabulary anda.hehe.

kecik,
boleh jugak. tapi tudung i tak matching laa...camane?

hanapiah,
mana bley berkelah pakai baju ni. kalau u terjun sungai nanti nampak la nipple u.abg wan tak jeles ker?

Rajuna said...

gila.
macam Hujan. Ada groupie.
indie habislah. Bak kata orang Kami lah!!

TAK AMEREKA LA BLA BLA BLA..(tak faham hapenda cerita dia cakap-gezek film Budak Yang Kelantan)

kojah said...

jgnla delete blog...kang sume org tercari2 yoshz kang...wakakaka =P

orensangkuit said...

bley la dapat anugerah datuk lak lepas ni
kretip kretip baju..jual kat uptown kompem laku..

Danielle_Corleone said...

wow! kalo jadi gua pun nak beli. lu membuatkan gua kagum!

yoshz said...

rajuna,
Hujan ada groupie ke? well, aku mcm aerosmith.hahahah. betul. aku pun tak paham gezek tu.
buat filem pun racist.hanjing.

kojah,
orang bank aje yg carik kut.huhu

orensangkuit,
pergh..ingat ni t-shirt golok ker?
boleh dapat hanya di zara,topman dan raoul.

danielle,
cheh. lu la pemes. ambik gambar dgn pelakon.pergh!

rahimin idris said...

wah, kau dah masuk tahap gwen stefani apa sume ni. ada label sendiri. macam sudirman dulu ada air 'SUDI'.

itu air soya yeo's tu bukan label kau ke?

yoshz said...

ya. aku dah semakin riak sekarang.hahaha. tak lama lagi nak bukak syarikat MLM Yoshz.kau nak join?

eija maskulin said...

MLM...
bagus jgk idea...
form dah diedarkan?
nk launch kt ner?

p/s: zmn aku skola dulu mn ada akak PIBG... aunty/ ah soh ader laaa...

l.i.f.e said...

apa? MLM? elok2 orang nak beli terus nanti kena sumpah je kamu :))
wahhh...banyak order masuk nampak. mintak royalti sama itu encik bibir.

farah sr said...

nape nak tutup blog wei..
tak kapak la macam ni..
baru nak bermesraan..

yoshz said...

MLM aku mempunyai jaringan kewangan yg kukuh. artis pun banyak masuk. kami hanya menjual produk bodoh berharga RM20 kemudian mark up sehingga RM500. Kemudian, kita suruh la artis2 tu endorse.

aku pun tatau si bibir tu buat betul2 ke tak. haha..tapi yg konfem takde nya aku nakderma kat persatuan yg tak wujud tu.

kdg2 rasa nak tutup blog. psl aku nak tukar stail menulis.rasa weird kalau satu blog ada banyak stail plak.lagipun idrul nafis dah jadi lagi popular dari aku. benci!

padelkopak said...

lu pon nak jadik artis ke?

yoshz said...

takmoh jadi artis. nak jadi bomba. boleh naik lif bomba hari2.