Tuesday, December 2, 2008

Saya busy

Sorry lama tak update. Saya busy mcm bibik..




Saya tahu saya perlu beri kredit pada JohnHartStudios.com.
Tapi tak tau dia pakai Maxis ke Celcom <--lawak bodo.

27 comments:

this.is.not.me said...

busy cam bibik?
tahniah di atas pencapaian darjah kebibikan anda itu..xD
err..saye pakai maxis!

k.e.r.i. said...

dia pakai digi ar

eija maskulin said...

aku nak mencarut !
minggu nih aku agak tensi.
yoshz ko jd bibik?

hajime said...

die pakai umobile la...
x bule!
x bule!

Princess Fiona said...

"Tapi tak tau dia pakai Maxis ke Celcom <--lawak bodo."

Hmmm... bodo la jugak.. hehehe

darkk25 said...

aku rase aku nak buat pasal payung avon ar..
buleh dok?

Che Sue said...

dah jadik bibik skang...? sudah tukau karier dlm diam..

darkk25 said...

terer saya antar komen serentak dengan enche sue..lala

Qaseh.Darwisy said...

tarik napas...embos...tarik lagi..embos..tarik lagi..tahan..(4 jam okey)..

Rajuna said...

kalau gitu boleh panggil bibik yosh. atau neng yoh!

macha_sezs said...

kini baru saya faham kebizian orang2 yang bekerja...memang seperti bibik...

farhanaLicious said...

bibik pun tak bizi macam ko. haha

yanhashim said...

haha.
dia pakai happy la.
hahahahahahahhahahahahahahahahhaahhahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

@tune® said...

pakai Digi barangkali?
orang kuning?

pakai kt badan?

o-y-e-t-t said...

aku rase dier pakai baju ngan seluar..tidak lupa seluar dalam jenama buaya....topi pun dier pakai...lukis pakai pen..taip pakai keyboard.......................................................................................................................................makan pakai tangan

l.i.f.e said...

bibik sekarang mana ada busy sangat. asik belek handphone je. hishhhh

Kikuri said...

Abe yoh,
Bosankan kalau busy... tapi bosan gak kalau tak busy...so, how now brown cow???? Huarghh!!

Encik Bibir said...

haha! ko dh retired Sony(toshiba eh sebenarnye?) ko jd bibik rumah tan sri mane nih?

suya said...

bibik busy ke?semut lagi busy..

yoshz said...

this is not me,
Ya. pingat darjah kebesaran bibik. yg membawa gelaran neng.

keri,
digi bukan dah tak laku ker?

eija,
itu ke carutan terbaik kau?

hajime,
umobile ada kredit ke?

fiona,
mmg bodo pun. lawak bodoh selalunya menggalakkan komen yg bodo. haha

darkk25,
tak boleh. nama Avon dah diregistered. sila buat payung oven.

che sue,
ya. kerjaya bibik memberikan saya lebih masa berbual .

darkk25,
korang mmg ditakdirkan takde jodoh.

qaseh,
senaman ibu mengandung ke ni?

rajuna,
bik juna..neng na.sedap nama tu.

macha,
bibik jepun lebih menakutkan tau.

yan,
tak sangka dia miskin rupanya.

@tune,
digi dah tak laku arr...

oyett,
owh. haha. kesian dia kena pakai tangan.err...camne ko tau?

life,
kalau jadi bibik aku mmg aku perhambakan dia cukup2.

kikuri,
kita sama-sama pergi mati lorr..

encik bibir,
tan sri bernard dompok.

suya,
semut bz masa kena spray ajer. lintang pukang dia lari.

alif-mikail said...

kenapa koi adalah lelaki terakhir yang mengulas di sini?

letih sungguh!

en_me said...

hi abang bob ittewww.. salammmz

tasikmerah said...

bik, mee bandung satu!

he he.

macha_sezs said...

ah.
aku bibik cine...
tapi bile tym audit, aku jadi bibik jepun..memang menggila..hahaha

orensangkuit said...

bibik tu keje ape?? menyapu sampah?

yoshz said...

alif mikail,
tu la. bukak blog tak baca bismillah.

en_me,
wazzup wazzup!

tasikmerah,
waduh waduh...kok mee nya sudah habis.mahu ke kedai tapi ibuk menghutijara kakalu bla bla bla..
[aku tatau cakap indon]

macha,
bibik cina sapu guna chopstick ker?

oren,
bibik tu jenama stapler kat kedai fotostat.cheh, takkan la tak tahu kut!haha

macha_sezs said...

kalau sapu gune chopstik aku leh ampun lagi...ni kuis2 gune ibujarikakikiri je ape jadah?
memang membara yoshh...