Tuesday, February 10, 2009

Cikgu yg marah (Prologue)

Betul ke eja prologue tu?

[background music: lagu jepun sedih. gambar hitam putih]

Yoshz: cikgu, saya mahu tukar waktu kelas internet saya. boleh ker?

Cikgu Yoong: Haisssh kamu hassanul. Kamu tak payah cakap. Saya tahu kamu ada masalah dgn cikgu Ahmad Jais kan?

Yoshz: Sebenarnya cikgu...

Cikgu Yoong: Haisssh. Saya tau la. Saya kan cikgu paaakaaaaaarrrr....huu hikk. [dia batuk]

Yoshz: Sebenarnya saya nak cakap saya takde masalah dgn dia. Dia yg ada masalah dgn saya!

Cikgu Yoong: Haissh. Kamu tak payah cakap la. Saya tengok gerak geri kamu pun saya tau.

Yoshz: terima kasih cikgu

Cikgu Yoong. Hermmm. tak apa. ini cikgu yoong la. Huuu hikkk...

[end of prologue]

Buat pengetahuan pembaca budiman, muka cikgu Yoong sebijik macam Sinyu.

Tapi yg dah tua bangka.

bersambung....

8 comments:

kay said...

prologue yg sukar..ambil masa org nak faham ni..haha

amirahsyuhada said...

aku syak ko ada hubungan dengan cikgu ahmad jais tu, ko jangan deny.

Hubungan student-cikgu la..

HazirahMahadzir said...

aaaaaaaaaaaaa~~
mencabar sungguh entri incik yoshz pada kali ini
xD

paiseh said...

gua dah dpt imajin Ckigu Yoong mcm Sinyu tua.. Hassanul tu gua nak imajin sapa lak..?? Doremon??

kecik said...

hahaha. hajime mcm giant, (sorry jime), cikgu yoong mcm sinyu, cikgu ahmad jais mcm ahmad jais, yoshz mcm doraemon.

terbaik yoshz!

cujen said...

hahahaha...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku pun tak tau nape aku gelak.

Monkey D Luffy said...

dia suka cakap HAISH ker? hahaha

alif-mikail said...

angan kutuk sinyu..
ahahahha

koi .. kalau start sambung2 ni yang gentar ni..