Saturday, May 2, 2009

Filler - udang tepung

1. Lawak shahril:

"Ikan apa paling besar?"

...

Ikan paus goreng tepung.

-kalau tak kelakar, sila tumbuk muka dia.

2. Belum ada apa-apa nak tulis lagi.

Nanti lah...

Ja!

3. Selamat hari buroh.

18 comments:

Fiziy said...

udang tepung paling sedap di dunia ade di melaka. jemput dtg...

eh, silap topik ke?

Che Sue said...

yosh goreng tepung? lazat sehingga mjilat dinding...

1412 said...

kau potong satu-satu ke komik shin chan tu?

@tune® said...

erk..
sinchan jahat..suke buli orang

macha_sezs said...

rajin ko scan sinchan eh bro?

paiseh said...

nombor satu tu kelakar gila babi.. nak tumbok sape aa??

Darkk said...

sape kutuk shin chan, aku sekeh kepala dia.

betul tak, masao?

kecik said...

aku rasa ko ni mcm kazama waktu kecik2. idrul nafis tu mcm shin chan, ke terbalik?

eh,ade kena ngena tak dengan tajuk? himawari betul......

prettyrain said...

sotong tepung yang paling best ade kt perlis.
marvelous!!!

a.b geldofg said...

hahahahaah pminat rupanya

Monkey D Luffy said...

lawaklah komik shin chan tu

adeh

Encik Bibir said...

ikan paling besar ialah ikan paus gorang tepung cicah sos lar

kay said...

sotong celup tepung kat tganu best..makan sambil hirup udara masin tepi pantai..pergh..

tasikmerah said...

shin chan mmg best!

yoshz said...

fiziy,
sila sponsor tiket keretapi ke melaka. saya datang dengan penuh aspirasi.
the hell it means..

che sue,
pernah try kasut goreng ikan masin?

1412,
gila takde kerja gi gunting. pernah dengar satu ciptaan bernama 'scanner'?

@tune,
kazama lagi jahat. pasal dia anak orang kaya.

macha sez,
rajin macam rajinikanth.

paiseh,
tumbok shahril jugak. pasal spek matanya tak boleh belah.

darkk,
betul! kata nini sambil tumbok arnab.

kecik,
tak. aku macam satu watak tu. encik malang dari syarikat malang.
cuma keluar satu episod.

prettyrain,
ah orang perlis mmg suka riak takbur zina macam ni.
heran aku. anyway, sotong tepung harus direndam dgn ubat dulu. baru lembut.

ab,
kau pun?

monkey,
minat one piece juga. terutama sanji. MuTTtttOooon SHooot!!

encik bibir,
salah. ikan paus yg terkena tumpahan minyak pastu baru goreng tepung dan cicah sos.
tak terkalah.

kay,
tganu plak? tadi ada org cakap perlis? sotong tepung gombak ada?

tasik merah,
komik dia lambat betul keluar. macam blog aku.

yoshz said...

sikit je komen. dah tak pepular rupanya aku.

oh nasibku kini serupa mawi~

kojah said...

dah jadi milik org xpopular la...wakakakaka!!

Bunga Binti Nordin said...

habisla tepung nak goreng besor tuh...
:P