Wednesday, June 9, 2010

Kisah pakcik yang unik

Ehem. Saya belum tido lagi. Pasal ada citer godfather kat TV. Ini kali ke 93 saya dan isteri menonton filem ini. Sampai dah naik hafal part mana Marlon Brando kesat2 pipi. The monday, tuesday,tussday.....bla bla bla.

Oh ya, saya baru jawab komen untuk 4 bulan lepas punya entri. anyway,

Petang tadi, seperti biasa saya pergi ke sebuah hospital sakit jantung. Ada kerja. Dalam pukul tiga lebih, saya rasa nak kencing. Jadi, saya pun pergi tandas yg berhampiran.

Dalam tandas itu, ada beberapa cubicles. Saya biasa pilih cubicle daripada urinal bowl. Rasa cam half-flasher kalau kencing kat bowl. Lagipun saya ni pemalu.

Salah satu daripada cubicles tu, pintu dia agak besar sikit berbanding yg lain. Saya pun berjalan masuk menuju ke situ.

Ketika itu terdapat seorang pakcik tua yg sedang cuci2 tangan dan betulkan seluar dekat sinki. Dia batuk2 dan berdehem mcm ermm, orang tua biasa. Pasal apa org tua suka batuk2 dan berdehem kat tandas saya pun kurang pasti.

Setelah saya masuk ke dalam kubikel tersebut, saya pun get ready, baca doa kencing, pejam mata carik feel dan berdiri tegak. Saya nak tutup pintu tapi malangnya, selak dia dah rosak. Saya pikir apadahal, saya rapatkan je la. Bukan ada org lain pun, pakcik tua tadi pun dah nak keluar.

and the plot thickens......

Baru je nak bukak zip, tetiba je pintu saya ditolak oleh pakcik tua tadi. Dia buat muka selamba nak masuk. Saya panik ketika itu. Saya pun, "ehhh....pakcik!!"

Dia pun 'ehhhh' balik kat saya. Kami bertentang mata buat seketika. Apahal lak ni???

Pakcik tua lahanat itu pun berkata,

"Sorry dik, ingatkan ni pintu keluar"

30 comments:

bb7ady said...

pakcik tua lahanat? ha ha :p

Prodigy said...

hahahaha... kencing berdiri ye.. anyway, welcome back, bro..

Tukang Mop said...

berdehem tu ialah istibra'...
istibra' itu ialah ehemm!~
sila tanya pakcik google...

Che Sue said...

sila laa pimpin tgn pakcik tu ke jalan yang beno.. kesian, dlm jamban pun bley sesat!

Rajuna said...

bodo punya pakcik. macam obor2 kat PD.

dzul said...

ajar pakcik 2 mengucap..

margie gates said...

wahahahaa.....

Nadia Nazifah said...

haha kantoi kencing berdiri. kene kencing duduk la abe yoh. nabi tak ngaku umat nanti. :D

rosemyn said...

wakakaka..!! nice bro! baik punya mata bertentang ek? ekekek..

nice blog by the way... :)

Hidemichi said...

mcm-mcm lah pakcik yoshz neh!

azzamoro said...

wah.. miss your entry. dah lame tunggu sebab setiap entry mesti lepas baca akan gelak.. hehe

buatla entry hari2 yerk.. (demand lak.. keke)

kojah said...

hahahaha

kucingGEMOK said...

hoi...kencing berdiri...nnt anak2 ko mesti kencing berlari...haha

mimi saidi said...

hahahaha..yg ni lwk!

ayarasmin said...

hahhaa.ohemgee.Mesti pakcik tu first time masuk public toilet kot.takpun design pintu toilet ngan pintu keluar sama pesen je...

p dan s: terkezut jap aku tgk ko dah hapdet belog.ingatkan dah berkubur.

p dan s lagi: teruskan menulis yer.ko punye belog jela yang menceriakan hidop aku.

budakyangbest said...

Aku rasa pakcik tu gay.... ko pasti bukan Permatang Pauh?

1412 said...

ke mana kau menghilang haaahhh syaitaaannnn

Pije. said...

cun btol perangai pakcik tu.hahahaha

pengubah lagu said...

selamat balik bro!

Iz Yahya said...

kesian pakcik tu.. macam mana la dia boleh igt itu pintu keluar hahahah

@tune® said...

hihihi...
pintu yg unik..pakcik tuh xunik sgt

sinaganaga said...

Lain kali ikut mcm uncle - kencing kat hotel! :)

~ indah ~ said...

yoshz..

pakcik tu yg salah ke ko yang salah port nk kencing? haha

Razman said...

nasib baik pakcik tu tak 'tikam' bontot ko. pastu cakap, eh, ingatkan ini pusi.

berdehem tu sunnah. sebab laki kencing, kadang2 air kencing tinggal dalam batang kote x abes keluar. so, kadang2 keluar bila kte berjalan or tgh solat ke apa. bila berdehem, air kencing baki tu sng terpancut keluar.

artsoul said...

cehhh...

Hanim said...

lama tak baca blog kau. masih lawak macam dulu. LOL

Anonymous said...

Yoshz

long time no hear. Apajadi yoshz bunting?

Suami Yoshz bully u, tak bagi blog lagi? Kesian........

Heidi Shafiq said...

pakcik tu nk tgk punai ko sbnrnye.. haha..

Bunga Hana Nordin said...

ampuankan la pakcik tu.
hehe.
dia berdehem supaya senang keluar laa

نور فضيلا said...

berdehem itu sunnah nabi. =))